openldap & cestina

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 17 13:02:56 CEST 2003

   From: Bob Koutsky <koutsky na gncz.cz>
   Date: 17 Jun 2003 11:32:13 +0200

Zdravím,

   > jenom pro kontrolu, kdyz mam ldiff v 8859-2, a udelam "cat iso |
   > recode iso8859-2..utf-8 > utf", dosahnu pozadovaneho?

ano a jako bonus dostanete jeden zbytečně spuštěný proces cat.

   > muzu se zeptat jak to udelam?

Můžete například použít toto makro v GNU Emacsu, které jsem přesně do této
konference poslal v pondělí 4. února 2002 v 9:43:53 (jak se můžete
přesvědčit v archívu této konference):

(defun ldap-insert-string (string)
  "Insert base64 encoded string in UTF-8 coding system.
This function is useful for LDIF editing."
  (interactive "MEnter string: \n")
  (insert (base64-encode-string (encode-coding-string string 'utf-8))))
--
Pavel Janík

pavel na SnowWhite:~ > ./a.out
bug exploited successfully.