Jak poslat spam pres ciziho Apache

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Červen 17 13:01:56 CEST 2003

>Hmmm co s tym ma apache, ked sa clovek pripaja na port 25, kde
nepocuva
>apache, ale nejaky mta (sendmail, postfix etc)? Neviem nejak
nerozumiem, asi
>mam divoky den.

jak uz tady psali jini jedna se o pouzit Apache jako proxy serveru.

Normalni HTTP pozadavek neobsahuje v hlavicce nikdy plnou adresu
dokumentu ale jen jeji relativni cast (adresar, jmeno filu). Naopak
pozadavky posilane na proxy musi obsahovat protokol i jmeno a
port serveru (aby proxy server vedel kam ma pozadavek preposlat.
Cili http://127.0.0.1:25 je evidentne pozadavek
poslany proxy serveru. Pokud Apache je konfigurovany aby fungoval
jako propxy server pak timto dojde ke spojeni s postovnim serverem
(lepsi by bylo ovsem zkusit misto POSTu metodu CONNECT a
tunelovat pomoci HTTPS)

Btw: toto je jeden z duvodu proc je rozumne nastavit proxy server tak,
aby nepovoloval spojeni na proflakle porty (25, 23,...) resp aby
povoloval spojeni jen na obvykle HTTP/HTTPS porty

On Tue June 17 2003 10:31, Michael Mráka wrote:
> http://127.0.0.1:25/ % HTTP/1.1" 200 2774 "-" "-"
>
> Tohle ale znamena, ze si z vaseho apache nekdo udelal smtp proxy.
> Nema to zadnou spojitost se strankami na vsem webu.

Zdravi
Dalibor Toman