mozilla trochu viac ako bezne veci ..

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Úterý Červen 17 14:52:59 CEST 2003

On 17 VI 2003, you wrote in cz.comp.linux:

> problem c.2:
>         da sa niekde mozille povedat, aby content-type:, ktory nevie
>         handlovat sama a nema nan plugin ignorovala a neponukala na
>         download ? t.j kliknem na link, neviem co s nim, tak vypisem
>         nieco o neznamom subore, alebo tisko ignorujem .. ( nieco na
>         styl neexistujuceho pluginu, kedy sa nesnazi ani nic stahovat
>         )

Hmm, nevim, zda to jde, ale MIME typy a jednotlive akce pro ne se nachazi v mimeTypes.rdf v profilu.
Nidky jsem to nezkousel, ale treba v nem by slo definovat nejak obecne pravidlo pro nezname mime
typy?

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague