default.ida uz me se***

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 17 17:21:34 CEST 2003

> Kdyz ho odriznete, tak tim spis bude motivovan se dezinfikovat.
>
> Samozrejme, pokud mate debilni SLA, ktere Vam zabranuje sluzbu prestat
> poskytovat i v pripade, ze je skodic sam klient, tak jste v loji.
Nevim jestli mam debilni SLA, protoze nevim co to SLA je :-), ale odriznout
ho dost dobre nemuzu, protoze bych tak za chvili prisel o zakazniky, coz je
pro maly webserver dost problem. Je pravda, ze mym zakaznikum zavolam
telefonem, uvedomim je o viru a jeste na tom vydelam, protoze si to sami
neumi odvirovat, ale jsou i navstevnici stranek mych zakazniku (take
zavirovani) a ty nemuzu odriznout, protoze to uz by bylo na zalobu, ze jsem
nekoho pripravil o zisk.
--
Petr