Jak poslat spam pres ciziho Apache

Martin Dostal dostal na cenega.cz
Úterý Červen 17 18:04:39 CEST 2003

> Idea je zrejme takova, ze se apachi posle pozadavek "POST
> http://127.0.0.1:25/", coz zpusobi, ze drive zmineny apache (zrejme
> nakonfigurovany jako proxy) posle dosla data na port 25, tj. nejakemu
> MTA.
> Ten se bude chvili rozcilovat nad HTTP hlavickou a zacne provadet prikazy
> z datove casti pozadavku a tudiz odesle spam.
>
> S pozdravem,
>
> Stepan Roh

Presne tohle to je (nenapadlo me, jak to rict takhle jednoduse). Je pravda,
ze na tom serveru mi bezi v apache proxy, ktera mi zpristupnuje lokalni
servery za firewallem. Trochu jsem ten modul proxy podcenil a jsem rad, ze
jsem na to konecne prisel. Ted uz snad nebude problem tu konfiguraci
opravit. Ze zacatku jsem nevedel ceho se chytit. Nakonec to opravdu nebylo
tak vazne, jak jsem si myslel. Diky za odpovedi k pochopeni meho problemu.

	Martin Dostal