MRTG - generovani obrazku z index.rrd

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 17 23:26:40 CEST 2003

Boruvka wrote:
: Ma otazka zni: Jak vygeneruji grafy z prikazoveho radku ze souboru
: index.rrd?
: Melo by to byt neco jako rrdtool graph pokus.png --start -86400 --end 0
: Ovsem vraci se mi chyba: cant make a graph without contents
: Nevycetl jsem nikde jak to udelat a me pokusy ztroskotaly :(
: -86400 by melo znamenat za posledni den... ?
: --end 0 znamena "az do posledni chvile" ?
: Jaka je funkcni syntaxe?

	Musite jeste zadat co do toho grafu nakreslit
(napriklad hodnotu veliciny 1 jako caru tloustky X v barve Y,
maximum veliciny 2 jako vyplneny graf barvy Z, nejake osy, popisky
a podobne). Podivejte se do zdrojaku http://www.fi.muni.cz/~kas/mrtg-rrd/,
tam se prikazova radka pro rrdtool graph (presneji RRDs::graph v Perlu)
generuje.

	Jeste poznamka: pokud chcete, aby to vypadalo fakt co nejvic
stejne, jako to vypada v MRTG, tak vezte, ze to neni vubec trivialni
(a nektere veci neni mozne udelat vubec). Stravil jsem s tim fakt dost casu.

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --