tři problémy s videem v KDE 3.1.1 na SuSE 7.2

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Červen 18 00:31:08 CEST 2003

Vážení a milí!

Mám tři problémy, a všechny se točí kolem videa (viz $SUBJ)

1, Po aktualizaci KDE z FTP SuSE mi přestalo chodit veškeré video (včetně
roota, čili v právech to asi není) v Notaun atp. Přehraju ho pouze v Xmovie.
Hledal jsem na SuSE, v instalační podpoře, ale bezvýsledně...
Nevíte co s tím

2, Některé MPEGy mi v Linuxu nejdou přehrát, ale ve Widlích běží. Vím, že je
potřeba přidat kodeky, ale nevím úplně jak a kam, můžete mě nakopnout
správným směrem :o)

Poslední problém se jmenuje Mplayer: Dá se někde na webu sehnat rpm pro SuSE
7.2, případně, lze použít rpm určené pro vyšší verze SuSE?

Díky za trpělivost!

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda