default.ida uz me se***

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Středa Červen 18 01:46:56 CEST 2003

> mam za to, ze Peak mel na mysli Service Level Agreement. Tedy neco, co se
> obvykle podepisuje mezi poskytovatelem sluzby a jejim
objednatelem/uzivatelem
> a co definuje parametry, podminky poskytovani atd. atd.
Aha, no ja se zakazniky sepisuji "Smlouvu o poskytovani webhostingu",
protoze jsou to vsichni Cesi :-)
ale je fakt, ze to tam asi doplnim. Vzal jsem si za vzor nektere ze smluv z
"volnych" internetu a tam nic takoveho nebylo a me to v tu chvili take
nenapadlo - je to muj prvni webserver, ktery provozuji a tak jsem nemel
zkusenosti z realneho provozu.
--
Petr