Jaky procesor?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 18 06:19:47 CEST 2003

: Odesílatel: oldfrog na volny.cz
: >>Mam SUSE 8.2 cz posledni vydani a jsem v LINUX trochu beginer. Prosim,
: >>poradte, jaky bude lepsi procesor P III nebo P4 nebo XEON , pro tuto
verzi
:
: Pokud Vam jde o celkovy vykon systemu, kupte nizsi tridu znackoveho
: serveru. Mel jsem tu cest s temi uplne obycejnymi servery  Compaq
: a prekvapila me celkove svizna odezva. Tykalo se to asi hlavne disku,
: takhle hezky to behalo az po prelozeni jadra s podporou chipsetu
: ServerWorks nebo tak nejak. Pak jsem delal na dvouprocesorovem
: IBM serveru s SCSI disky a tam to bylo jeste lepsi... :-)
:
: Zaver - pro bezne uziti na CPU zas tolik nezalezi (pri stejne frekvenci).
: Jde spise o ten "zbytek". Je to ovsem pouze muj nazor.

Presne tak. Kdyz jsem instaloval RH7.x na serverovem HW, trvala instalace
balicku assi 5 minut (z obou CD) - CPU pritom byl nejaky 350MHz, SCSI. Dtto
na neserverovem stroji (IDE) s 1,5 Ghz cpu trva pres pul hodiny.

JL.