rpm a plny rpm

mardon mar.don na seznam.cz
Středa Červen 18 07:47:27 CEST 2003

> Jsem zacatecnik a neni pro mne lehke zkontrolovat konfiguraci
> sendmailu.
>
> Jeste pridam navic proc ten sendamil je config modified.
> Server jsem neistalovala ale doslo zrejme ke zmene sendmail.cf bez
> pouziti sendmail.mc a navic ve spoustecim skriptu bylo zakomentovano
>
> #if test -x /usr/bin/make -a -f /etc/mail/Makefile ; then
>         # make -C /etc/mail -s
>         # else
>           for i in virtusertable access domaintable mailertable ; do
>             if [ -f /etc/mail/$i ] ; then
>                 makemap hash /etc/mail/$i < /etc/mail/$i
> [...]

Fuuuj!!! Nicmene to vypada, ze se to jako ma delat pri kazdem restartu,
coz je zvlastni, ale budiz (prave krome pregenerovani sendmail.cf).

Ted nevim k cemu patri to FUUUJ!!!

Ty radky jsou zakomentovane protoze jinak sendmail nechtel chodit
vzdy se vygeneroval sendmail.cf s 0 delkou.

Nevim proc to tam vubec je , takto se ten spousteci skript vytvoril po
instalaci.

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz