cbq je pomalej a shaper nejde převést do jádra

Stepan Burda stepan.burda na fermatacomp.cz
Středa Červen 18 11:14:23 CEST 2003

> Mam jich kolem 60ti a je to ok, jen pro rychlosti cca > 1 mbit/s
> uz to neni to prave orechove (no, jde spisn o to najit tu spravnou
> rychlost kterou musi clovek zadat aby to delalo co chcete :))
> - jestli si dobre pamatuju tam 1mbit/s odpovidalo pro shapecfg cca
> 800kbit/s -ale to neni problem otestovat:))

1 mbit/s?
Nevim jak je to s jadrem 2.2 ale v 2.4 je v dokumentaci k shapeingu toto:

-       Minimum shaping speed is currently about 9600 baud (it can only
shape down to 1 byte per clock tick)

-       Maximum is about 256K, it will go above this but get a bit blocky.

Kvuli tomu jsem prechazel na CBQ. Mohl by jste mi toto nekdo uvest na pravou
miru. Potreboval bych prave omezovat rychlost okolo 512Kbit/s az 1-2mbit/s

Diky

Stepan Burda