mobil pro GPRS a linux

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Středa Červen 18 11:42:15 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 11:26:06AM +0200, Michal Sviga wrote:
> Zdravim,
> potrebuji zprovoznit internet prez GPRS na RH 8.0.
>
> Mate s tim nejake zkusenosti?
> Zajimalo by mne predevsim, jaky mobil zvolit.
> Chtel bych samozrejme co nejvysi rychlost, takze GPRS 4+1 nebo 4+2.
> Bezproblemovy provoz na RH 8.0, k dispozici mam USB a seriovy port.
>
> Jak je to s napajenim mobilu?
> U kterych telefonu lze pripojit datovy a zaroven napajeci kabel?
> Zatim zvazuji SonyEricsson T68i nebo Siemens S55?

No ja mam Siemens MT50 na Twistu a GPRS 4+1 facha naprosto skvele.
Aby to behalo na jakymkoli Linuxu ti staci pppd. Mrkni tady v konferenci
o neco vys, tam jsou i skripty s nastavenim. Mam nejakej blbej kabel
(napajenej z portu), takze mi nastaveni ppp podle kamosovejch windoz
nefachalo, ale tady jsem nasel tohle a ty AT prikazy v tom fachaj i me:

http://www.zsprazska.cz/gprs.tgz

Dave