Problem s novym jadrem

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Středa Červen 18 13:04:30 CEST 2003

Dobrý den,

mám problém se %subj, tedy na RedHatu 7.0 jsem kuli HTB shapingu
prekompiloval jadro 2.4.0, vse probehlo OK, ale po nabehnuti, a dale po
prihlaseni, a pri pokusu o zpusteni treba mc mi to nahlasi:

Code Bad EID value
<1> Enable to handle kernel paging request at virtual address 0000a0000

kdyz sem zkusil mc tak mi to vypsal nekolikrat a zatuh
prekladal sem to gcc ver. 2.96, a je to pro i486ku, 16MB RAM

nevite kde bych mohl mit chybu ?

dekuji

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz  www.mirnet.cz  www.softwaremedia.cz