jak zabit invertor u Blackout Buster UPS?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červen 18 15:47:36 CEST 2003

Zdar,

mam u serveru Blackout Buster 1200 (je to UPS, malicka, hezka), ktera ma
sice SW pro Linux primo od vyrobce, ale je to nejaka Qt 2.x aplikace,
takze jsem ji ani nerozjel (v konzoli - neni divu).

Po chvili hackovani se mi podarilo rozchodit genpower, umim vsechno, jen
ne UPSku vypnout. Nekde na internetu jsem vcera zachytil, ze tato UPS se
nevypina mavanim obvyklym DTR/DSR, ale ze se da vypnout poslanim znaku
(tedy asi reaguje na Tx). Zkousim to pres genwrite i jinak, ale nedari
se mi.

Dostal se nekdo s touto potvorou dal?

Petr