SQUID - blacklist / restart squidu slackware

Tomas Fronk froncin na seznam.cz
Středa Červen 18 15:28:28 CEST 2003

Dekuji,
hodil jsem to tam a nastal problem, P100, 48 MB RAM je malo... Squid se
zpomalil tak 100x oproti normalu. neznate nejaky jiny zpusob "ochrany"?

+ nevíte náhodou jak rozumne restartovat ten squid?

Predem diky

--
Tomáš Fronk
mailto:froncin na seznam.cz

"Willi Gruber" <gruberw na connectel-cz.com> píše v diskusním příspěvku
news:3EEEF7AD.7080408 na connectel-cz.com...