"Cernobila" fronta na barevne tiskarne?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červen 18 16:20:30 CEST 2003

	Zdravim,

predstavte si, ze mate barevnou tiskarnu, kde cernobily tisk
neni uplne drahy, ale barevny tisk je drazsi. Takze byste chteli
povolit nekterym uzivatelum jen cernobily tisk, a vybranym uzivatelum
i barevny. Nejlepe tak, ze by byly dve samostatne tiskove fronty
v LPRng pricemz do jedne by meli pristup skoro vsichni, do druhe
jen vyvoleni.

	Tohle lze v LPRng udelat. Problem ovsem je, jak zajistit,
aby do "cernobile" fronty neslo posilat tiskove ulohy, ktere obsahuji
prikazy pro barevny tisk. Nevite, jestli by tohle slo zaridit primo
prostredky nektere konkretni tiskarny? Samozrejme vzdycky je tady moznost,
ze "cernobila" fronta bude akceptovat jen PostScript a renderovani se bude
delat ghostscriptem s parametrem, ze vystup ma byt jen cernobily.

	Diky,

-Yenya

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --