ANNOUNCE: server pro up2date na www.linux.cz

Středa Červen 18 18:55:25 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 09:29:54AM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Připojuji se také k děkovnému táboru. Otestoval jsem korektní
> způsob aktualizace balíčků na stroji, který je za FW.
>
> Pokud bych tady mohl veřejně přidat nějaký feature request, tak bych
> potřeboval k dokonalosti té služby ještě něco na způsob mailing listu, kam
> by se zasílali/přeposílali ty upozornění od RH. Tím by ta služba byla
> myslím plnohodnotnou náhradou free verze RHN.

Obcas muze byt problem s tim, ze nejaky balicek neproleze z RHN na FTP.
Pak chvili trva, nez se to opravi. Nicmene to v tech nekolika malo
pripadech (kdy jsem si vsimnul) za dobu existence RHN byly vzdy jen
nevyznamne kousky.

Nicmene pres to nektere balicky v RHN nikdy nebudou (napr. kvuli kauze s
Monotype fonty kontra AbiWord).

Co se tyka oznameni, mozna by stalo za to zridit list, ktery bude
obsahovat seznamy aktualizaci adresare s mirrorovanymi updaty (na
ftp.linux.cz).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz