bochs

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Středa Červen 18 11:40:16 CEST 2003

Dobry den,

Pri zprovoznovani %SUBJ%, jsem narazil na par pro me nevyresitelnych
problemu...

Stahnul jsem si FreeDOS ze stranek bosche. Chtel jsem vyzkouset t602 pro
dos, kterou se mi nepdarilo spustit pod dosemu.

t602 spustim (take zjsem uspesnejsi nez v dosemu), ale nic v ni
neudelam. Nabehne mi dialogove okno pro vyber souboru, ale ja nejsem
schopen ho zrusit, ci vybrat soubor. Jako by se k t602 nedostal zadny
signal z klacesnice(zni ALT+cokoli, ani Esc). Kdyz t602 spustim s
parametrem souboru, tak se soubor nahraje, ale ja do nej nezipisi ani
carku...

Po techto zkusenostech jsem vyhrabal instalacku MS DOSU a zkusil
nabootovat ji. I kdyz ma nastaveno
floppya: 1_44=a.img, status=inserted,
coz je image bootovaci diskety (dd if=/dev/fd0 of=a.img) nebo rovnou
floppya: 1_44=/dev/fd0, status=inserted
v logu me to hlasi
[FDD  ] attempt to read/write sector 1, sectors/track=0 with media not
present

Nevite, co bych mohl delat pripadne spatne?

PaD
--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth