Odstranění všech modulů pro myš - dělá to problémy s swsuspend

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Červen 18 20:19:10 CEST 2003

On 17. Jun, 04:10 PM CEST, Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> wrote 0 lines:

> Asi odsud

> až sem...

Kéž by to tak šlo!!!! Je tam ta jednička, ale i když myš vytáhnu, tak moduly
tak zůstanou a jednička (asi používání?) taky, takže modul nejde regulérně
odstranit. Lze jej regulérně sestřelit? :)
MK