rozdil mezi ramfs, rootfs a dalsimi fs v ramdisku

lists na seznam.cz lists na seznam.cz
Středa Červen 18 20:29:13 CEST 2003

On Wed, 18 Jun 2003 10:11:23 +0000 (UTC)
Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk> wrote:

> -> ruzne fs pri bootu do RAM a ne jen RAMFS? Jaky je rozdil v tom, kdyz
> -> pouziji filesystemy jako jsou rootfs,tmpfs,ext2,ramfs.
>
> ext2 mozete vytvorit na ramdisku. Ramdisk je stary a funkcny ale nie je to
> celkom ono. tmpfs je cool, odporucal by som bootovat tam, ale neviem ci

Kdyz jsem se dival treba na gentoo linux,starsi bootovaci CD vyuzivaly boot do klasickeho ramdisku a novejsi jejich livecd uz vyuzivalo tmpfs.

> dokaze jadro do tohoto rozbalit root image.
> pokial ide o ramfs, podla dokumentacie jadra ide skor o programatorsky
> priklad ako realny filesystem...
> mame exte komprimovany rom fs, tento dokaze tusim jadro drzat v pamati
> komprimovany...

Aha,dalsi fs do sbirky.Komprimovany kernel v ram se muze docela hodit.

Diky

Petr