uspavani desktopu (was Re: ot: provoz serveru - cena za elektrinu)

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Červen 18 20:31:43 CEST 2003

On 18. Jun, 12:05 PM CEST, Dave Lister <dave na birko.cjb.net> wrote 0 lines:
> Chtel jsem se zeptat - mam kernel 2.4.21 opatchovanej -ck1, vcetne
> novyho ACPI a procesor:
>
> vendor_id       : AuthenticAMD
> cpu family      : 6
> model           : 6
> model name      : AMD Athlon(tm) XP 1600+
> stepping        : 2
> cpu MHz         : 1394.141
>
> Problem je, ze v /proc/acpi/processor/CPU1/throttling mam
> <not supported>
> Pritom ACPI v jadre jsem povolil nasledovne
>
> CONFIG_ACPI=y
> CONFIG_ACPI_BOOT=y
> CONFIG_ACPI_BUS=y
> [...]

Nejsem si 100procentně jistý, ale....
ACPI je z části jakási tabulka DSDT, kterou dodává výrobce a je kdesi v
BIOSU (nebo jsou to jakási pravidla) a aby to fachalo, musí být BEZ CHYBY a
jádro linuxu musí vědět, jak to ACPI z této tabulky používat.

Když obě věci sedí, funguje to, když ne, jste v rejži a musíte počkat na
novější verzi ACPI od výrobce a novější patch do jádra linuxu.

MK