mobil pro GPRS a linux

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červen 18 23:46:53 CEST 2003

On Wed, 18 Jun 2003, Pavel Benisek wrote:

> Kolega ma Nokii 6310i a zatim si to chvali.

Co se tyce zamereni teto konference - jakykoliv mobil, ktery obsahuje
standardni GPRS modem, Vam bude fungovat pod linuxem, at uz pres IrDA nebo
pres seriovy kabel. Staci spravne nastavit pppd a pripadne od operatora
zavisle veci v nastaveni mobilu. Pak se spojeni chova z pohledu pppd jako
klasicke spojeni pres modem.

Pokud byste chtel telefon pripojovat k linuxu pres BlueTooth a ten telefon
by mel znacku Nokia, muzete se nekdy setkat s problemy, protoze Nokia si
Bluetooth implementuje dost po svem, a nemusi to se standardnimi
linuxovymi drivery vzdy fungovat spolehlive.

To ktery mobil lze nabijet soucasne pri zapojeni datoveho kabelu a ktery
mobil na GPRS 4+1 a ktery 3+1 uz jiste nepatri do zamereni teto konference
a lze to vygooglovat behem nekolika sekund.

--
JiKos.