GUI mail_klient 4 KDE>3.0

MLS mailing na lentus.sk
Čtvrtek Červen 19 00:28:40 CEST 2003

trochu sa hanbim :(, ale neviem pridat user_account a myslim, ze je to bug -
mozno som ozaj blby
problem je, ze k PC nie je pripojeny net (vystava otazka na co mail - lebo
bude net - a potom to musi ist "o dusu")
podla navodu blbecek nastroje/neviem_co
proste v CZ(SK?) mutacii tam ta polozka nie je, ani zosedivena - proste (a
preto mi je to trpane) viem iba pracovat s identitou, ale nie s user
accounts
a kedze nie je moznost update som bud uplny blb, alebo je to BUG, alebo to v
SK/CZ (asi SK - neviem) verzii ani nie je
neviem ani zistit presnu verziu (pisem to z W2K stroja), ale ide o KDE 3.1.0
presne :), ...

KMAIL som podla clankov na nete a odpourucani vybral ako najlepsi GUI_a
vobec klient :)
snad mi poradite - ako odstranit bug, lebo (po 25-30 min. hladania !! som
nenasiel tuto option-u) - podotykam, ze OE, outlook, the bat, opera M2,
mozilla mail,  ... a kopec dalsich som realne nastavoval asi 50-70x

vdaka

MLS