modprobe nemuze najit modul

mardon mar.don na seznam.cz
Čtvrtek Červen 19 08:21:28 CEST 2003

Hello Petr,

Thursday, June 19, 2003, 8:09:01 AM, you wrote:

P©> Dne čt 19. června 2003 07:55 jste napsal(a):
> [...]

P©> To zařízení by mělo být:

P©>  97 char        Parallel port generic ATAPI interface
P©>                   0 = /dev/pg0          First parallel port ATAPI device
P©>                   1 = /dev/pg1          Second parallel port ATAPI device
P©>                   2 = /dev/pg2          Third parallel port ATAPI device
P©>                   3 = /dev/pg3          Fourth parallel port ATAPI device

P©>                 These devices support the same API as the generic SCSI
P©>                 devices.

P©> Takľe kde máte připojenou tu vypalovačku ?
P©> (pokud na paralelním portu tak je to od vypalovačky)

vypalovačka je na secondary master

P©> Pouľíváte emulaci ide-scsi ? (cdrecordu jste zadal správnou adresu toho
P©> zařízení ? Zda se nesnaľí komunikovat přes lpt s vypalovačkou.)
P©> Koukněte se do /etc/modules.conf co se vám tam snaľí zavádět za moduly,
P©> případně ten modul vyhoďte z konfigurace.

       modules.conf:

alias eth0 3c59x
alias usb-controller usb-ohci
alias usb-controller1 ehci-hcd

lilo.conf:

prompt
timeout=50
default=linux
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
message=/boot/message
linear
vga=785

image=/boot/vmlinuz-2.4.20-8
        label=linux
        initrd=/boot/initrd-2.4.20-8.img
        read-only
        append="hdc=ide-scsi root=LABEL=/"

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz

Daląí informace o konferenci Linux