HW: MB ECS K7SOM+

Juraj Václavík vaclavik na ujp.cz
Čtvrtek Červen 19 08:33:56 CEST 2003

Dobrý den,
při instalaci Linuxu na PC se %SUBJ% jsem docela narazil. Zkoušel jsem nejprve
Knopix 3.1 - zatuhlo při natahování jádra, potom Mandrake 9.0 - zatuhlo při
detekci disků - poslední zpráva byla o tom, že se pokouší identifikovat SCSI
disky a SuSE 8.2 - zpráva při startu hda: timeout při nastavování DMA (něco
na ten způsob), následkem toho hodně dloooouhá a pomalá instalace (částečně
možná na vrub pomalejšího CD) a nakonec zatuhnutí při nastavování X serveru
(test SAX2). MB je postaveno na čipsetu SIS 740 a má vestavěnou AGP grafiku
(snad taky SIS).

další konfigurace PC:
hda: baracuda 60 GB
hdb: DVD ROM
hdc: nějaký 2,5" 4GB disk na redukci
hdd: CD RW (z něj jsem instaloval)

Nezkoušel a nezprovoznil někdo něco takového? Jinak varuji před touto
deskou...

--
Ing. Juraj Václavík
UJP PRAHA a.s.