META: E-maily mimo zaměření konference

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Čtvrtek Červen 19 11:18:36 CEST 2003

Ahoj,

proti outlooku v principe nic nemam, ide len o to, ze napr. z mojich davnych
cias, tusim outlook express 5, nemal absolutne paru o threadoch (maily som
ale samozrejme filtroval do foldrika).
Nemam zapotreby nadavat na Microsoft. Nadavam iba, ze v niektorych email
klientoch im chyba podpora threadovania. Nemam chut ani naladu si kvoli
threadingu kupovat Office za neviem kolko penazi :).
Ale priznavam, nikdy som sa nesnazil s Outlookom robit volako do hlbky.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."
- unknown IRC operator