RE: MySQL se spustí, ale neběží (téměř vyřešeno)

Dejma dejma na volny.cz
Čtvrtek Červen 19 09:31:03 CEST 2003

Dejma: Nějak nevím, kde se v my.cnf vyskytuje informace o userovi co
spouští démona mysql, myslím si, že by to měl být mysql a ještě jednou
opakuji práva v mém file systému.

Když nastavím /var/lib/mysql na 777 tak to spustit jde a běží to!
Hurráh.
ALE to se mi maximálně nelíbí. Můžete mi někdo dát vědět jaká jsou
standartní (bezpečná) práva na /var/lib/mysql u vás v systémech.

>Server bezi pod uzivatelem nadefinovanym v my.cnf. No a
>pokud dany uzivatel (na Debianu mysql) nema prava do daneho adresare,
>pak skonci vyse uvedenou hlaskou.
>
>Takze: zkontrolujte si prava toho adresare.
>Dan

*****************************Můj
/etc/my.cnf:*************************************
# The following options will be passed to all MySQL clients
[client]
#password	= your_password
port		= 3306
socket		= /var/lib/mysql/mysql.sock

# Here follows entries for some specific programs

# The MySQL server
[mysqld]
port		= 3306
socket		= /var/lib/mysql/mysql.sock
skip-locking
set-variable	= key_buffer=16M
set-variable	= max_allowed_packet=1M
set-variable	= table_cache=64
set-variable	= sort_buffer=512K
set-variable	= net_buffer_length=8K
set-variable	= myisam_sort_buffer_size=8M
log-bin
server-id	= 1

# Point the following paths to different dedicated disks
#tmpdir		= /tmp/
#log-update 	= /path-to-dedicated-directory/hostname

# Uncomment the following if you are using BDB tables
#set-variable	= bdb_cache_size=4M
#set-variable	= bdb_max_lock=10000

# Uncomment the following if you are using InnoDB tables
#innodb_data_home_dir = /var/lib/mysql/
#innodb_data_file_path = ibdata1:10M:autoextend
#innodb_log_group_home_dir = /var/lib/mysql/
#innodb_log_arch_dir = /var/lib/mysql/
# You can set .._buffer_pool_size up to 50 - 80 %
# of RAM but beware of setting memory usage too high
#set-variable = innodb_buffer_pool_size=16M
#set-variable = innodb_additional_mem_pool_size=2M
# Set .._log_file_size to 25 % of buffer pool size
#set-variable = innodb_log_file_size=5M
#set-variable = innodb_log_buffer_size=8M
#innodb_flush_log_at_trx_commit=1
#set-variable = innodb_lock_wait_timeout=50

[mysqldump]
quick
set-variable	= max_allowed_packet=16M

[mysql]
no-auto-rehash
# Remove the next comment character if you are not familiar with SQL
#safe-updates

[isamchk]
set-variable	= key_buffer=20M
set-variable	= sort_buffer=20M