RE: MySQL se spustí, ale neběží (VYŘEŠENO)

Dejma dejma na volny.cz
Čtvrtek Červen 19 11:19:28 CEST 2003

Z historie předchozích příspěvků je patrné:
Prava ve mém systému:
/var/lib/ 755 root/root
/var/lib/mysql 600 mysql/root
/var/lib/mysql/mysql 711 mysql/root
TAKHLE (original) TO NEFACHá

Pokud dám
/var/lib/mysql 700 mysql/mysql
TAKHLE (má üprava) TO FACHá

Tak to asi má být, pokud se pletu nafackujte mi na mů mejl.

Díky za rady a vyřešní

>Sice pisete jaka tam mate prava, ale neuvadite vlastnika adresare,
takze je to pomerne nic nerikajici udaj.
>Vlastnik adresare by mel byt stejny uzivatel, pod ktery Vam mysql bezi,
a pak by mela stacit prava 750 resp. 755.
>JiKos.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.