mp3 id3 z cddb

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Červen 19 11:40:08 CEST 2003

ja osobne radsej nic neosekavam. tych par bajtov navyse mi vobec nevadi.
  pouzivam variable bitrate a ked je tam ticho, tak sa koduje s
32kbit/s, co predstavuje 4 kilobajty za sekundu. to nemam ani jeden
klaster. kodujem v najvyssej kvalite, kde album ma okolo 100 megabajtov
a 4 kila navyse su mi ukradnute. este, na zaciatku nezvyknu byt medzery,
na konci byva tak 2-3 sekundy. ked si to prehravam v xmms, tak mam
radsej ked je medzi pesnickami fuga.

nerobim z toho znovu CDDA. stava sa to napriklad, ze u mna nemam doma
pevnu linku, idem cez telefon a nie vzdy sa mozem konektnut zbytocne
koli nazvom na siet. tak stiahnem bez nazvov a potom z mp3 to odagujem
cez freedb.