mencoder,grabovani tv - jaky kodek?

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Červen 19 13:19:21 CEST 2003

no, v podstate je v tom zvuk nevinne. asi urcite nestiha pakovat obraz.
kym ma dost pamete, tak snimky uklada do nej a na pozadi komprimuje. ak
uz ma plny buffer, tak pise uvedenu chybu. bud si zmensi rozlisenie,
framy za sekundu, alebo daj kodek rawrgb. neviem, ci je mencoder schopny
pakovat do ineho ako divx (lavc).