mencoder,grabovani tv - jaky kodek?

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 19 15:01:26 CEST 2003

On Thu, 19 Jun 2003, Pave Bařina wrote:

> Dobry den,
> pri grabovani tv mencoderem pouzivam divx4 a audio pcm nebo copy. V obou
> pripadech pocitac nestiha nagrabovat zvuk. Ten se predbiha. Mencoder hlasi
> ze ma plny video buffer a preskakuje audio frame nebo jen too bad.

To je bohuzel zrejme pomalym strojem. Ale z popisu, se zda, ze toho vykonu nechybi
az zase tak moc. Cili bych zkusil pouzit divx4/5 z libavcodecs, trochu
snizit rozliseni nebo bitrate. libavcodecs jsou podle mych zkusenosti
znatelne rychlejsi nez treba divx z divx.com. Pokud je uz pouzivate, tak
uz pomuze jen zmena kodeku na nejaky mene vypocetne narocny. Napriklad
mpeg, mjpeg apod. (take soucasti libavcodecs) Bude potreba dobry signal
pro prijem TV a rozumny bitrate pri grabovani, aby se nasledna konverze do
divxu jeste vic nepodepsala na kvalite.

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780