mp3 id3 z cddb

Patrik Skovajsa cracken na zoznam.sk
Čtvrtek Červen 19 17:44:47 CEST 2003

Ked budeme uvazovat, ze skladby zkomprimujeme standartnym kodekom napr.
bladeenc al. lame, cddb bude urcite fungovat. Ako tu uz vela ludi
povedalo cddb discid sa ziskava algoritmom, kt. za vstupne hodnoty berie
dlzky skladieb a ich poradie. Takze ak nezmenime poradie skladieb a pri
kompresii pouzime codec co nezmeni ani ich dlzku uspesnost je zarucena
na 100%(myslim ako pri orig. cd). Tak o co tu vlastne ide. Tu je popis
algoritmu i samotny algoritmus napisany v C, takze sa mozte presvedcit
na vlastne oci. http://www.freedb.org niekde v sekcii document ci ako,
uz si to presne nepametam. Craki