zamezeni uzivateli vlizt do jineho adresare.

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Čtvrtek Červen 19 22:54:14 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 07:05:00PM +0200, Michal Kubecek wrote:

> Pokud to nastav?te takto, tak nem??e. To byste musel nastavit minim?ln?
> 711 (nebo 710, pokud je skupinov?m vlastn?kem 'users').

To by me zajimalo proc. Nechapu smysl vasi (vnucene) odpovedi, s niz se
snazite za kazdou cenu (nesmyslne) vyvratit realitu. Moje houmy jsou
vlastnene userem a kazdy user ma i vlastni skupinu, ktera je nastavena
u jeho adresare; priklad (pro vas):

chown pitrz:pitrz /home/pitrz
chmod 700 /home/pitrz

Vse samozrejme funguje a nevidim duvod proc by to nemelo fungovat
i u nastaveni:

chmod pitrz:users /home/pitrz
chmod 700 /home/pitrz

Prosim, oblazte me paprskem sve geniality!? :-/ vas doplnek v zavorce
je skutecne perla!! :)))) Jedine co me napada, ze by vas mohlo ocistit
v mych ocich od podezreni na nastupujici demenci je, ze jste mluvil o
nastavovani prav samotneho adresare /home a ne jeho podadresaru, ovsem
v tom pripade doporucuji mrknout co znamena zapis "/home/*", treba
takto "ls -d /home/*". Hezky den!

Dave