Nastaveni mutt

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Červen 20 00:15:54 CEST 2003

On Fri, Jun 13, 2003 at 01:39:22PM +0200, Petr Kolar wrote:

> Internet byl (a je) tak úspěšný i díky takovým "drobnostem", jako je
> princip robustnosti:
>
> - buď konzervativní v tom, co produkuješ

Ano, máte pravdu. Ovšem na druhou stranu, nebude-li existovat tlak na
nějakou změnu, nikdy k žádné změně nedojde.

> - buď liberální v tom, co přijímáš

V tom případě Váš e-mail toto nesplňuje, neboť nejste liberální k UTF-8.
:-)

> tento dopis to zrovna nesplňuje:

> - je zcela zbytečně v kódování UTF-8. Přitom je napsaný v mutt, kterému

Proč "zbytečně"? Já považuji UTF-8 za jediný rozumný způsob, jak řešit
problém s non-US-ASCII znaky. Proto používám UTF-8 a nevidím na tom nic
špatného. Mail, který jsem odeslal, byl naprosto korektní.

> BTW: listservem přidaná douška není v UTF-8 (jak je uvedeno v hlavičkách),
> ale v ISO-8859-2.

To ovšem není chyba moje, ale listserveru. Já už jsem Yenyu na tento bug
asi dvakrát upozorňoval a udělám to klidně potřetí :-) Přidávám ho do Cc.
:-)

>                           ***  Petr Kolar  ***

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"If you want the holes in your knowledge showing up try teaching someone."
       -- Alan Cox

P.S. Tento e-mail bude odeslán v ISO-8859-2. :-)