META: E-maily mimo zaměření konference

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Červen 20 10:36:31 CEST 2003

Marcel Kolaja wrote:
: > [ Tento email není určen k diskusi v linux na linux.cz, proto prosím
: >   odpovídejte do talk na linux.cz, máte-li zájem o zavedení nebo odmítnutí
: >   těchto opatření nebo k jejich úpravě. Prosím diskutujme věcně. Netrávil
:
: Nepřipadá mi logické bavit se o konferenci linux na linux.cz v jiné
: konferenci, proto odpovídám sem.

	Preposilam, co jsem psal do linux-talk:

:         Ja si myslim, ze problem neni nutne s novymi cleny. Ale ve skutecnosti
: si nemyslim, ze by vubec v konferenci linux na linux.cz nejaky vetsi problem
: s pomerem sumu k signalu byl. Ja pri cteni konference podle subjectu odhadnu,
: co me zajma, a to pak ctu/odpovidam. Navic tuhle hranici mam pokazde jinou,
: podle toho, kolik mam zrovna casu. Coz je vec, kterou strojovym
: predzpracovanim nejde dobre dosahnout.
:
:         Muj postoj jako spravce konference linux na linux.cz je, ze zatim stav
: neni neunosny a nic bych prozatim nemenil. Pokud mi sily staci, snazim
: se pisatele na off-topic prispevky upozornovat.

[a zpatky Marceluv mail]
: Co je potřeba učinit pro to, aby tato pravidla vstoupila v platnost
: a nezapadla v zapomění?

	Samozrejme, kazdy mi muze pomoci v tom, ze bude pisatele
prispevku na off-topic upozornovat sam. Ale pozor - cinte tak vyhradne
osobnim mailem (pripadne s Cc: linux-owner) - _nikoliv_ do konference.
A druhe pravidlo - omezte se s upozornenim na _jednoznacne_ off-topic
prispevky - aspon trochu sporne veci ignorujte a pripadne prenechte mne.

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --