META: E-maily mimo zaměření konference

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 20 10:43:01 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 10:15:31AM +0200, robert na v0jta.net wrote:
> [...]

 Jo presne, k tem perfektnim vizim by to chtelo vzdycky pripojit jeste
 to kdo to bude implementovat, spravovat apod...

>   No, tak to je problem ;) Napadla me jeste jedna vec ... Udelat
> moderovanou skupinu s mesicnim pausalem (50,-Kc/user) a z toho platit

 Uz davno nemam prehled v kolika presne jsem konferencich, ale jsem si
 jist ze pokud by v kazde z nich nekdo vymyslel neco podobneho tak
 budu platit za konference vice nez zaplatim za pusal k mobilu :-)

> moderatora. Kdyz tu bude 200 lidi, tak to je 10.000,-Kc/mesicne za
> moderovani konference.

 Osobne vidim ve svem IMBOXu vetsi problemy nez je linux na linux, treba
 maily generovane viry, spam apod.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>