META: E-maily mimo zaměření konference

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Červen 20 10:42:12 CEST 2003

Dňa Pi 20. Jún 2003 10:17 ste napísali:

ako som uz v inom prispevku spomenul, clovek so skore 0 sa bude
pytat na urovni svojho skore, to je jasne. sposobom "nejde mi Kmail".

to je imho pre kazdeho cloveka s vyssim skore nez X nezaujimavy problem,
avsak clovek so skore mierne vyssim nez 0 je schopny od toho tazatela
sa aspon dozvediet ze je nejaky problem so stahovanim posty a teda
asi s implementacio kio_pop3, co uz cloveka so skore vyssim nez X
moze zaujimat a moze sa tomu ozaj fundovane venovat.