RE: META: E-maily mimo zaměření konference

Ing. Pavel Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Červen 20 10:50:45 CEST 2003

	Clovek s vyssim skore ma rovnez vyssi high society => je schopen
toto odfiltrovat jaxi lidsky bez penalizaci...

	Navic, jak jste zaznamenali - spravce (Yenya) problem nema a
soucasny stav neni neunosny - pokud se to casti nezda a je jineho
nazoru, zrejme se bude muset separovat...:-) (ja v ni nebudu)

PS: Jsem rad, ze ta uroven "off-topic" zaznela prave z ruky Yenyi jako
casove a lidsky velmi promenlivy faktor - primarni snaha (ja to tak
vnimam) byla prave toto pausalizovat a to byl hlavni problem, ktery jsem
videl a nazyval ho kategorizaci...