META: E-maily mimo zaměření konference

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 20 10:51:28 CEST 2003

On Pá, 2003-06-20 at 10:39, Aben Siatris wrote:
> Dňa Pi 20. Jún 2003 10:14 ste napísali:
> kto? no predsa ten na ktoreho to reply bolo. nejakym jednoduchym klikom.
> dam dotaz, ak mi niekto na to fundovanie odpovie, kliknem na linku
> v jeho maily na konci a tym sa "podakujem"

zacina mi to pripominat http://www.experts-exchange.com/

A asi bych zacal resit sve problemy v nejake jine, normalnejsi
konferenci, nez podstoupit tolik administrativy.

I ja jsem prekvapen stovkami zprav za den, ale klavesa "Delete" je
rychla a vzdy po ruce. Proc to nezkusite taky? Vzdyt OT zpravy se mazou
hned v zarodku a flamewary jsou naprosto pruhledne uz pri prvni reply.
Navic si myslim, ze lidi to i bavi ty flejmy cist, protoze jinak si
nedovedu predstavit, proc na ne tolik lidi s chuti odpovida.

Petr