POMOC! df ukazuje 0 volneho mista i kdyz jsem smazal nekolik desitek MB

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Červen 20 12:20:52 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 08:01:27PM -0400, Matej Cepl wrote:

> Díky to bylo ono -- na 2GB disku mi to ukouslo příliš mnoho místa.
> Myslíte si, že tune2fs -r 1000 je dostatečné?

Na to vám může odpovědět jediný člověk: vy. Osobně mám na většině
svazků nastavenu nulu a funguje to docela dobře. Výjimkou jsou takové,
které jsou mountovány na kořenový adresář, /tmp, /var/log apod.

                                                         Michal Kubeček