META: E-maily mimo zaměření konference

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 20 12:24:02 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 11:53:39AM +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa Pi 20. Jún 2003 11:46 ste napísali:

> link, lynx, wget, curl... :)
> je libo vice?

 To jako budu nutit svuj terminal rozeznavat URL a nebo pouzivat nainstalovat
 mail klienta ktery bude startovat lynx? Nebo snad ocekavate, ze u kazdeho
 mailu budu neco mysi (pokud ji vubec pouzit mohu) kopirovat?

 Ocekavat pri pouzivani jedne technologie automaticky existenci
 dalsi, kdyz nejsou nijak svazany je IMHO pekna prasarnicka...

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/