META: E-maily mimo zaměření konference

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pátek Červen 20 13:51:11 CEST 2003

On Fri, 20 Jun 2003, Michal Kubecek wrote:

> Ano, ale diskusní list určitě není nástrojem pro řešení situace, kdy
> potřebuji řešení okamžitě. Už z povahy technického řešení e-mailu je
> to přesně naopak. Právě proto bych si nedovolil do diskusního listu
> poslat dotaz na problém, jehož řešením jsem nestrávil aspoň dva dny.

Chapu konferenci jako urcitou skupinu lidi, kteri jsou tady jak pro
cerpani informaci, tak i pro informaci poskytovani. Nevidim tedy duvod,
proc se nezeptat, kdyz hledanim bych ztratil 2 dny a tady muzu (ale
nemusim) dostat odpoved hned. Argument, ze hledani je vzdy uzitecne beru,
ale: 1. muze se jedna o nejakou oblast problemu, se kterou pracuji zcela
vyjimecne a nevyplati se tudiz investice do proniknuti problemu
2. neni tolik casu, abych mohl dva dny hledat, kdyz to musi byt ted hned
(anebo nebyt vubec).

--
Ondrej Koala Vacha