META: E-maily mimo zaměření konference

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Červen 20 14:02:48 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 04:05:54 +0200, Petr Vileta wrote:
> Co mate proti Otlaku? Ja to ctu jako news v OE a tridi mi to docela dobre a
> prehledne. Jako maily bych to asi radeji uplne odhlasil, to je fakt.
> Takze obych byl on-te-pic, tak doporucuji brat konferenci (jakumkoliv
> klientem) jako news.
> Petr

Problém je, že při čtení příspěvků přes newsy musím být on-line, což se
na dial-upu prodraží. 100 příspěvků přes mail mám přes modem staženo za
cca 1 minutu, pěkně se mi to přitom roztřídí a pak si v klidu off-line
probírám thready.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal