tři problémy s videem v KDE 3.1.1 na SuSE 7.2

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pátek Červen 20 13:35:31 CEST 2003

Martin Sanda wrote:

> Dne st 18. června 2003 23:19 jste napsal(a):
> -> > 1, Po aktualizaci KDE z FTP SuSE mi přestalo chodit veškeré video
>  (včetně -> > roota, čili v právech to asi není) v Notaun atp. Přehraju ho
>  pouze v -> > Xmovie. Hledal jsem na SuSE, v instalační podpoře, ale
>  bezvýsledně... -> > Nevíte co s tím
> ->
> -> Co treba nejaka chybova chlaseni?
>
> V logu nic :o(
> Mimochodem se to v Notaun tváří, že formát mpg příp mpeg vůbec nezná. ->
> Při výběru souborů pro přehrávání je nezobrazuje.

No nevim, noatun jsem moc nevidel, ale take jsem nikdy nevidel, ze by ho
nekdo moc pouzival. Prisel mi vzdy nejaky neduzivy. Asi bych problem
vyresil prekladem mplayeru, ktery zatim prehral vse, co jsem mu
podstrcil.... A dovolil bych si tvrdit, ze to bude nazor vetsiny... :)

Ales Rygl