Automaticky update pri commite v CVS

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Pátek Červen 20 15:59:54 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 04:09:02PM +0200, Miroslav Latal wrote:
> Na mem stroji (Linux) jede CVS server, pouzivam lokalne, kolega z Win2K
> klientem v pohode pouziva (:pserver:) vcetne automaticke konverze
> LF<>CR/LF mezi Win a Lin. Kde je problem?
Ano to ide pretoze mate kazdy vlastnu kopiu svojho lokalneho repository
(s touto terminologoiu som si nie celkom isty). Ale keby ste obidvaja
pracovali nad tou istou lokalnou repository s dvoma odlisnymi
klientami t.j. Linux a Win32, tak sa pobiju. Problem je prave v CRLF.

Ono prosim Vas nechytajte sa tohto problemu, lebo to tu asi nevyriesime.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk