Automaticky update pri commite v CVS

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Pátek Červen 20 16:04:04 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 04:04:54PM +0200, Horak Daniel wrote:

> A co takhle cvs z Cygwin? Tam se defaultne pouziva na konec radku LF.
To by slo. I ked raz som s tym mal problem. Ale to bolo asi kvoli tomu,
ze som zvolil kodovanie CRLF pri instalacnej otazke. Avsak problem
je, ze WinCVS a ani TortoiseCVS s tymto commandlinovym cvs nevedia
robit. Maju nejake nekompatibilne prepinace. A ja musim mat GUI
cvs klient lebo uzivatelov nenaucim pouzivat obycajne cvs.
Existuje nejaky GUI interface vo Windows co vie pracovat s tymto
cygwin cvs?

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk