Automaticky update pri commite v CVS

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 20 16:38:35 CEST 2003

On Pá, 2003-06-20 at 16:27, Peter Hanusiak wrote:

> nechcem robit update na cely adresar

moc ten server setrite.

> lebo si musim priebezne ukladat informacie co bolo commitovane. A to
> nejak lockovat aby som nemal race condition, ked to potom budem vyhadzovat
> pri update. Cize klasicky race condition problem.

musim teto diskuse zanechat, protoze tomu zjevne nerozumim. Napr. si
neumim predstavit race pri update. Nevim ani co znamena "vyhadzovat pri
update" - prece cvs si udela vsechno sam jak chce. A kolize tam nebudou,
to jste prece puvodne tvrdil. A stejne mi prijde nejjednodussi udelat
cvs up na cely strom.

Koncim,

Petr