Squid a transparenti proxy

Robert Pospíchal konfera na h2so4.cz
Pátek Červen 20 17:58:04 CEST 2003

>JAK projdou skrz? Pokud tam uz mate NAT, tak proboha k cemu jeste proxy?
>A kdyz uz proxy cache, tak proc ne normalni plnohodnotnou proxy?
>Nechat automaticky nakonfigurovat klienty tak, aby ji pouzili, neni
>nijak slozite.
>
>	Zdenek Prchal

Proxy k tomu, aby jste mohl logovat provoz, kam kdo leze apod + pokud mate
silny stroj a linou linku, tak se vam casto navstevovane stranky zobrazuji
rychleji. Nastavit proxy v browseru neni problem, ale kdyz to nejde uhlidat,
tak jim to proste timto zpusobem vnutite. Pouze jsem reagoval na to, ze tim
neomezite web servery, ktere nebezi na 80 portu. Pokud pres ten stroj
chodite ven a mate ostatni povolene.