Squid a transparenti proxy

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Červen 20 18:02:16 CEST 2003

> Prosim preloz blbemu mne slovo "zhuverilost" do slovenciny a
> objasni preco.

V tomto kontextu tim myslim neco, co nefunguje tak dobre, jak by mohlo
nebo dokonce ani jak by melo. Jinak receno, pred transparentni proxy,
ktera funguje jen na neco, davam prednost jinym dvema resenim:

 - budto jenom NAT
 - nebo normalni proxy cache (nikoliv transparentni)

> Transparentny proxy sluzi IMHO skor na enforcovnanie policy, nie na
> "umoznenie" pristupu k internetu.

Hm, na to mam jine metody - jiny zpusob, jak se dostat ven, neni :-)
Pokud uz mam povoleny NAT, tak jen pro konkretne specifikovane
ucely/klienty/sluzby, nikoliv pausalne (pokud tedy chci nekoho k necemu
nutit) ...

 	Zdenek Prchal