Automaticky update pri commite v CVS

skim skim na psi.cz
Pátek Červen 20 23:37:16 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 03:40:17PM +0200, Peter Hanusiak wrote:
Ahoj,

> pokusam sa vytvorit v CVS skript, ktory mi umozni pri commite od
> jedneho developera urobit automaticky update tohto modulu ale v
[snip]
> ktory je navzajom kompatibilny. T.j. vie pracovat nad spolocnym adresarom.
> Nikde som taky zatial nenasiel.

V dokumentaci k cvs - konkretne to mam v html-info/cvs_18.html
V sekci C.7.2 je to co potrebujes.

Treba na jeden radek tohle:
DEFAULT    (date; cat; (sleep 2; cd /tmp/druhy_repository; cvs -q
	update -d) &) >> $CVSROOT/CVSROOT/commitlog 2>&1

skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX